Hello! ^^

Har prisis tagit mig en glass!
Gött!
ne men sitter och lysnar på lite musik på Spotify! 
Här är en bild på min skis till bilden jag har ritat!
Inte så tydlig bild hade en dålig kamra! :(
Nu kommer det 2 bilder på den när den är färdig!
inte så bra kamra nu häller! 
en till bild på den fasst nära...
Toffsen blev jätte kontig! :/ Det skulle se ut som om man snurrat den.
Men det var en ny sak jag testa så den blev ju ganska bra för att vara första gången! 
Nu kommer det några bilder som jag har gjort tidigare! 
Dän här bilden kan man inte kalla snygg! :(
Det här var en av mina första bilder jag började att gjöra, den ser helt mobbad ut! 
Önskar att jag hade hafft en bättre kamra! :(
Det här är Rihanna på sitt skivomslag på skivan Loud! :)
Inte helt färdig ritad bild! :)
Hehe lata jag! 
En bild jag bara kom på att gjöra! :P
Konstig bild det blev på datorn! :S / Skummt
i allafall... ???
Det här är en bild jag blev nöjd med! :)
Också den här bilden är inte färdig! hihi :D
latmasken har varit här igen! ^^^
läpparna är inte färdiga.
Jag önskar värkligen att jag hafft en bra kamra för då hade bilden sätt mkt värkligare ut! :(
Nu kommer det en närbild! :)
Det var den sista bilden av några jag har gjort nu på senaste tiderna! :)
Vi får se om jag orkar blogga mer idag efter det här baota inlägget! 
Puss! 

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: