1 dag kvar! :)

Tänk att tiden har gott så fort ..
nu är det dagen före julafton :)
aah vad jag längtar till imorn till kalle anka och till julklapparna! ;)
Kalle anka har liksom blivit en tradetion :P
Har inte hunnit med och blogga i dag så det blev lite kort nu på kvällen! :)
Idag har mina stora kusiner kommit och min farmor och imorn kommer mina små kusiner och mina farfar och hans "tjej" elr vad man nu kallar det?? ;)
.....
.....
(Tänker)
.....
.....
........ Har nog inget mer att siga ..?
..
Nej men jag hoppas att ni får en riktigt BRA jul! :D
.
Jag hoppas att jag hinner blogga mer imorn men det kan jag ju inte garantera :S
..
Det är nog dags för mig att sova nu, är extra trött eftersom jag har haft ont i huvudet hela dagen! :(
.
Men men inte så mkt att göra åt det (förutom att vila) som jag nu ska göra :)
Bye! 


Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: