Trött! :O

Hejj Hopp alla Pigga! ;)
idag har jag varit på ett "dags gympa-läger" :)
Var super kul även om jag är lite förkyld! :D
.
Jag har inte kunnat lägga upp bilder på bloggen på så länge så tkr att det börjar bli dags för en liten Bild-Bomb! :)
En bild på hur jag ser ut nu efter att ha tagit en duch! :P
Detta hära örhänget fick jag i julklapp av mammi & pappi om jag inte mins fel :S
Och det här halsbandet köpte jag på  med ett presentkort jag fick av mamma och pappa! :) TACK MAMMA OCH PAPPA 

Och den här tröjan är en av tre nya plagg som mamma köpte till mig från JC! :)
Tack Tack! :)
Och SLUTLIGEN ....! en Random ROCK:EN ROLL BILD ;)
.
Det var iallafall lite bilder :)
.
Tiden går fort snart är det nyår :S
Vad ska ni ha för nyårs löfften?? :)
.
Jag har inte kommit på mina en :O
inte lång tid kvar men något ska jag väll komma på! :D
.
Bye alla mina älsklingar och ni andra också hoppas att ni får ett GOTT NÅTT ÅR ! <33 :P
Önskar eran Åsa 

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: