Hej alla fina bloggläsare! ♥

Nu har jag tänkt att visa 14 fina fågel/Uggle/Påfågelbilder mm...
¨
Jag hopas ni kommer att tycka att dom här bilderna är coola/fina/gulliga ja ni fattar! :)
¨
¨
Syns kanske inte så tydligt på bilden vad det är för några fåglar på bilden men men...
¨
Den här bilden tycker jag är så söt när den lilla fågel burrar upp sig! ♥
¨
En ståtlig liten fågel.
¨
Jag gillar värkligen pappegojor dom är coola! :P
¨
Örnar är värkligen coola! :)
¨
Ååå... Måste alla fåglar va så söta ♥
¨
Dom där ser väldigt skumma ut! :S
¨
Att dom inte får ont i fötterna! hihi ;)
¨
Fina färger! ♥ (Med än fin bakgrund)
¨
Dän här bilden har värkligen en cool bakgrun! :O WOW!
¨
En fin  blåfärjad pappegoja! :)
¨
2 fina svanar! :)
¨
En SUPERSÖT uggle unge! ♥♥♥♥
¨
Och slutligen en ståtlig påfågel! :)
¨
Det var det jag hade om fåglar idag nån annan dag kanske jag skriver om nått annat djur som tex. hamster eftersom det är mitt favorit djur! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Hej!

Jag har börjat läsa din blogg, och jag tycker den är skitbra! :)

Jag tyckte att alla fåglar var jätte söta, men sötast var nog den där fluffiga fågeln i början! <3

Vi ses!

Puss & Kram ♥

2011-06-21 @ 12:36:42
Postat av: Felixfreya

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2012-02-01 @ 12:55:55
URL: http://felixfreya.blogbow.com

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: