mitt finger brinner! :P

Här är en bild på när jag satt och spelade kort med min farmor pappa och en till! :)
¨
Vilken knepig ide jag fick! haha
Det är mitt finger! som brinner! :P
¨
Det här är när vi spelar kort! fasst jag har gjort så att bilden ser ritad ut! :)
Det här är en bild på mig inan jag färgade håret som jag gjorde igår! :)
Det visste ni inte! det har jag inte berättat, jag får lägga upp en bild på min nya färg på håret och min  gamla! :)
Den här bilden har jag också gjort så den ser ut som den är ritad så jag ser lite mobbad ut! :D haha
Aja.. dom ropar på mig att jag ska komma och äta lunch så jag får väl blogga mer sän! ♥

Kommentarer
Postat av: mahtab<3

anmäl dig gärna till dagens blogg<3

2011-06-20 @ 21:24:36
URL: http://matiib.blogg.se/

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: