So sorry! ;(

Jag är så ledsen att jag inte bloggat! ;(
Jag har inte haft tid till det! fast jag hade velat!
nä men jag har inte hunnit/orkat! lata jag ..
Nu när jag har fått sommarlov så har vi hafft gäster hela hälgen och sän i väckan så har jag slappat och varit med kommpis! :)
så jag har haft det rätt så gött! ;)
¨
Jag tänkte visa en bild på min glass jag åt i mondags ute i skärgården i Kristinehamn! :)
¨
här kommer det några andra slumpade bilder ;)
¨
Det här är på en av mina frukostar! :)
Det här är en fjäril jag tog kort på precis på början av sommarn!
Jag tyckter att den är jätte vacker! ♥
Det här är en liten gullig kattunge som jag har varit med mkt på Öland vid våran sommarstuga ..
Den här bilden är en rätt så rolig bild på den lilla kattungens fot som är underst och på kattmammans fot överst! :)
/Åsa ♥

Kommentarer
Postat av: Mira

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 20:52:42
URL: http://djurförsäkring.net

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: