Lite fakta om mig! :)

Jag är en tjej på snart 13år som bor i ????? :)
som gillar gymnastik och fridrott! :P
Jag har 2 hamstrar en heter Minii och fyller 3 i år (Alltså väldigt gammal!) och min andra hamster Lilly är 0år! :)
Och jag vill ha marsvin! :D
Jag älskar smink, skor, kläder, armband, hallsband, örhängen och mkt mer...
Alltså jag är en mode älskande tjej som gillar gymnastik och fridrott som har 2 hamstrar och vill ha marsvin!
Där fick ni reda på lite fakta om mig! :)
hare bra så bloggar jag kanske senare!
PUZZ! ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: