tillbaka! :)

HEJ ALIHOPPA! :)
Nu är jag till baka.
I går sov min klass över i skolan så nu har jag presis kommit hem från övernattningen.
Har redan börjat packa för nästa sak.
Vi ska nämligen till mina stora kusiner.
Det ska typ va någon gammal släcktträff.
vette fan men vem bryr sig! :)
Jag vet inte om  jag kommer att kunna blogga så mkt i häljen efter som mamma och pappa kommer komma och siga till oss om vi sätter oss vi datorn.
Och imorn ska jag till gustavsvik i örebro!
så det blir nice hare så bra puzz Åsa! :)
.
Nu kommer det lite bilder på Gustavsvik!  :)
.
.
Vet dock inte vilka personerna på bilderna är eftersom jag hämtade det från google.
så om ni inte villl att bilden ska vara med så får ni kommentera det så tar jag bort det!
.
.
Det var alla bilder! :)
Puzz på er! :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: