Home Sweet Home! ♥

Hejjjjj! :)
.
Jag kom häm till sverige på Onsdagen (natten till torsdagen).
Vi åkte då från Arlanda till Enköping eftersom våra kommpisar vi åkte med bor där.
Och då behövde inte min familj strässa hem. :P
.
Vi hade det super kul har tyvär inga bilder från gran canaria nu.
med det kommer senare ;)
.
På torsdagen åkte min familj från Enköping och hem till ***???****.
Där jag bor haha! :D
.
nej men på fredan åkte mamma och jag till ***???* och shoppade på HM eftersom jag hade presentkort där på 1200kr.
Så det blev lite kläder visar dom också sernare i bloggen! ;)
.
Kl. 3 var det Halloween disco som skulle förberedas. (Jag kom hem kl. 10 på kvällen)
Gympa gruppen skulle försöka skrammla ihop lite pengar på det ;)
.
I går (lördags) var det gymnastik tävling så då fick jag ju gå upp kl.7 på morgonen.
För att möta dom andra gympa kommpisarna halv 9! :S :)
.
Och idag (söndag) så är gympan inställd  efter som det var tävling med gympan igår och iförgår hade gympan Halloweeen disco så det hade blivit lite FÖÖR mkt! haha.
.
Jag/min familj får besök av ... mina kusinder idag.
Tror dom ska fira mig ( har inte hunnit med det eftersom familjen åkte till Grand Canaria! )
.
Min familj ska även fira min kusin som har fyllt 21. (tror jag) HAAH XD
.
aja Nu sitter jag och gör läxor så ska väll fortsätta att jobba ikapp :S
.
Bye 

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: