LÄXOR! :S

Hela tiden skriver jag om mina tråkiga läxor ska vara lite possitiv! ;)
.
Men måste iallafall få skriva detta att jag knappt hinner med bloggen för dom förbannat många läxor/Saker jag måste jobba ikapp med! JOBBIGT!
.
Måste också medela att jag inte kommer att blogga på höstlovet eftersom jag åker till varmare länder ;)
.
Orkar inte med kalla sverige nu när hösten kommer och alla blir bleka! SKOJA :P
.
Nejmen det ska bli skönt att åka iväg o förhoppningsvis bli lite brun!
^-^
.
V-Tecknet! ;)
Mina örhängen jag har idag! :)
.
Aja hoppas att ni får en bra kväll så bloggar jag nog mer imorn! :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: