HEEEEJ! :)

Hej alla mina söta läsare!
.
Jag fick ett ryck och kände för att, fan nu är det dags att lägga upp massa egna bilder på bloggen! :)
.
det blir väl kul! :)
.
Så nu kommer dom:
Här är en bild jag tog när vi var på Bornholm! :)
Den här tog  jag också på Bornholm! :)
Och even den här är tagen på Bornholm! ;)
Den här bilden är tagen på Långö! :)
Den här tog jag också på Långö! :)
Här är en bild på bryggan vid min och min släckts husvagnar! :D
Super mysigt ställe! ♥
Det här är ena mitt marsvin! :) Han heter Tusse! :D
Det är en virvel som är brun vit och svart färgad! :)
Mitt andra marsvin står bredvid det är svart och brunt!
Här ser ni båda två! :) hiihi
dom ser så roliga ut på vissa bilder jag har tagit! :P
Här är mitt andra marsvin som heter Teo och är svart o brun.
Han är släthårig! c:
Såhär ser min marsvins bur ut! :)
Andra bilden vart rätt suddig! :S
Såhär ser min hamsterbur ut där lilla Pluto bor! :)
Gillar min Dummle kartång! :) haha fick bara lust att visa den! :)
Som ni ser så är det här Dagens Look! :D
Jag gillar att scrappa o pyssla med olika saker! :)
Som tex. den här har jag gjort! :)
Den här tavlan/bilden har jag också gjort! :)
Ögonen har jag målat/ritat och ramen har jag scrappat ihop helt skälv!
Lite närmare+suddigare bild på ögonen! :)
Det här vykortet har jag gort! :D
Det här är en bild jag har gort i mobilen! :) Fin va !hihi
.
Så nu har ni fått reda på massor+fåt sätt massor av mina egna bilder! :D
.
Så hoppas att ni får en forsatt bra fredag! 

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: