Sorry

Hello har updaterat super dåligt han inte med att blogga igår och nu idag har jag varit på Boda borg med klassen! :)
Det var Superkul, jag fick 14 stämplar och mitt rekord är 21 så det kanske inte var ett så bra resultat men men..
Har ni varit på Boda Borg ? :)


Ialla fall såhär såg jag ut idag :)
Hoppas att ni haft en bra dag, det har ialla fall jag haft :D


Har inte riktigt någon bloogglust men jag ska försöka bättra mig efter påsk! :)


Nu ska jag ner på stan, får se sän om det blev något shoppat :P
Byee ♥

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Superfin blogg :D

2012-04-03 @ 16:41:48
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Postat av: Louise - Fotografi

Jag har nu bloggat om hur man gör menyn till boxar. Tänkte att jag kunde säga till dig eftersom du undrade innan :)

2012-04-03 @ 17:20:56
URL: http://louisejorgensen.blogg.se/

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: