Sjuk idag igen :(

hello är sjuk idag igen :(
( Fast MKT värre idag! Buhhu! )
.
Idag har jag fixat o gräjat med lite små saker i bloggen :)
som tex. Det finns ju en rad där det står dom senaste inläggen man har lagt upp.
O där har jag ändrat så det intä är så många som stå (eftersom det täcker hela sidan, Typ ) :P
.
och sän har jag gort en egen Folow me on Bloglovin knapp :D
Bild här nedan:
Please följ mig på http://www.bloglovin.com/sv/blog/3039781/asa
.
Bloglovin passar super bra för dig som läser många bloggar :)
.
Iallafall... hade tänkt att dom där snöflingerna jag har på framsidan ska bort också och så ska det in med något annat men det får ni se sän när det är färdigt :)
.
Byeee ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: