Mer bilder! :)

hej hopp igelkott! XD
nu kommer det lite mer bilder! :)
Ny tagna utomhus och innomhus bilder! :)























Det var sista bilden för idag! :)
ennu ettt bild race visat ;)
Kanske inte den bästa kvaliten på bilden elr vad man nu ska kalla det :S
Håller på att spara till en systemcamera men en så länge har jag bara min gammla skruttiga mobil telefon på 3,2 megapixlar :S
men men .. man tar vad man har, blev endå rätt nöjd :)
.
I kväll är det gympa för mig! Det ska bli kul
men nu är det dags för att äta lite
Bye ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: