Was a super day today! :D

Hello idag har jag haft det super :D
Det bästa med dagen var nog alla cocacolor man fick helt gratis :D
.
Här kommer lite bilder fråna dagen :)
Här började vi vår cocacooladag :D
Första colan jag fick :)
(syns kanske inte men dom var pyttesmå, men söta ♥ :P )
Fanns en lek när man satt i liften, man skulle kasta ner burkar i en korg när man åkte över :)
Här åvan är jag innan jag kastar och prisis när jag ska kasta ;)
här är burk 2 och jag på McDonalds och jämför storleken på burkarna :P
ni ser ju skillnaden :)
Jag fick även en cocacola tub när jag hämtade burk 2 :)
Dom här 2 tubarna fick jag i förgår :)
(har även en kexchoklad tub från förra året :) )
Här är snögubben som finns uppe på Lindvallen :)
Här är ett kort på jag som jag tog en titt närmare backen :P
.
Har inga mera bilder för den här gången :)
.
Byee ♥
.
Ps. Det slutade med 4 cocacolor samt lite annan dricka :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: