Deppar över min trasiga dator.

Yes, det är anledningen till att jag inte bloggat..
Hade precis lagt över massor med bilder och fixat iordning olika grejer som skulle förnyas på bloggen, och så gick datorn sönder. ;-(
 
Väldigt träligt.. Har även varit borta på läger en vecka så då hade jag inga möjligheter att blogga.
Har i alla fall fixat en ny dator nu, så ska försöka få iordning några inlägg och svara på era kommentarer..
 
Känns himla träligt att datorn gick sönder för nu är även massa bilder borta. ex. 45GB mobil bilder. ;-(((
 
Har haft för mig en massa skoj under flera veckor och det tänkte  jag såklart dela med mig av!
Dock blev det lite förskjutet nu pga. data problemet.. men men, det här blir startinlägget till vad jag har haft för mig i sommar. ;-)
Dessa två godingar är från första dagen på min "resa", som startade vid en släktings ö. Super god lunch! :-D

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Då ska jag göra det :)

Vad härligt, men himla tråkigt det med datorn! Min höll på att gå sönder en gång men då kopierade jag allt jag hade och la in det på en extern hårddisk och har gjort det sen dess, det är något jag tipsar om! Jodå med mig är det bara bra tack :)
Kram

2014-08-07 @ 12:19:29
URL: http://mividadejulia.blogg.se
Postat av: Sarah

Så himla tråkigt att datan gick sönder o att du förlora massa bilder :( Gick de inte o få tbx dom? :/
Kram

2014-08-08 @ 01:09:17
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Linnéa Alpsten

Nej vad jobbigt! :c Men din mat ser sjukt god ut :3

2014-08-08 @ 15:56:25
URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
Postat av: fashion

Gott!! :D

2014-08-09 @ 02:00:57
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: