En dag på Ikea + annan shopping

I måndags spenderades näst intill hela dagen på Ikea, kan verkligen gå där hur länge som helst! Någon mer som känner så? ;-)
 
Jag köpte mest små saker som jag under gårdagen byggde ihop och placerade ut i rummet(som jag även mublerade om helt och hållet). Kollade derimot in lite större varor som jag fick åka hem och mäta på, vad för nått får ni reda på efter nästa besök(Som förhoppningsvis blir på söndag) ;-) 
 
Blev lite småsaker från andra butiker i närheten till Ikea också: Hårprodukter, nagellack, smink, vit tröja och en halsduk, mer hanns inte med.
Jag har under veckan lov, finally!! Njuter som bara den, hoppas ni kan njuta(har njutit, ska få  njuta)
 
Vi höreeees folks! Hare
 

Kommentarer
Postat av: Ida ☯ the sky under the sea

Va kul! Vill också fara på IKEAAA!

2015-02-26 @ 22:25:42
URL: http://theskyunderthesea.blogg.se/
Postat av: Beatrice Johansson

Kan också spendera hela dagen på Ikea!

sv: Det var det med:) Kramisar♥

2015-03-01 @ 15:45:20
URL: http://bbeatricejohansson.blogg.se/

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: