Odd Molly och Freddy WR.up

Hej! Nu i veckan har jag inhandlat en massa nya kläder samt annat skoj, så täntke visa en del av det i detta inlägget. Kommer troligen ett  till paket till brevlådan idag med ny leverans av kläder och andra produkter! Odd Molly kläderna har jag handlat i butik, glitter toppen handlade jag på bubbleroom.se och byxorna beställde jag från svensktkosttillskott.se :)
I helgen är det dags för säsongens första badminton tävling och jag är riktigt taggad!! :D Kommer att hållas i Sollentuna, wish me luck ;)
 
Kram och hoppas ni får en bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Toppen från Odd Molly är ju underbar!

2015-09-18 @ 15:10:33
URL: http://shoemania.se
Postat av: Amanda

wrup, bästa brallorna ;)

2015-10-02 @ 19:50:41
URL: http://nouw.com/amandamaria

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: