Ugg's :)

Hej Har varit o köpt ett par "Uggs" med mamma (ej äkta!) :)
.
ska göra färdigt en kemi läxa jag nu så ni får ha det gött! ;)
.
Så här ser dom ut! :D Jag tkr att dom är super söta! :)
.
Jag o min familj var på Maxi igår. så jag gick non barn tipps-promenad
och fick några söta Hello kitty gubbar! 
Blev helt kär i dom :love:
Jag ska visa er dom non annan gång! ;)
.
Men vad tycker ni om bloggen?
.
Bra: :thumbup:
.
Dålig: :thumbdown:
.
Kommentera, snälla jag vet ju inte :question:
.
Så ha en bra dag! :cool:

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: