Götteborg ida då! :)

Idag ska jag åka till götteborg! Jippi!
ne men jag och min gymnastik grupp ska dit och tävla! 
ska bli så sjukt kul! 
det kommer att vara med över 1600 gymnaster!
så vi kanske kommer att få vänta mkt!?
I'dont know och jag bryr mig inte häller!
Här är en bild jag gjorde i ett program jag hittade på nätet!
Söt kisse! ♥
Aja det var det jag hade för dagen!
kommer inte att kunna blogga i häljen eftersom det är RM i gymnastik! ♥
kanske hinner jag blogga på söndagen vet ej! :/
Jag kommer att ha jätte mkt att bäretta för er när jag kommer häm! 
Puzz!

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: