Köp från i sommras.

Har verkligen varit dålig på att publisera mina inköp här på bloggen, så nu ska jag försöka få upp allt här på bloggen. Kommer dela upp dom i flera delar.

Det här köpte jag på Öland i sommras under min resa. :-)
Jag köpte det stora "rit blocket" på Öland, det mindre hade jag redan. Det mindre blocket är i A4 storlek, så blocket jag köpte är ganska stort.

För er som undrar vart allt är köpt:
Jag köpte alla kläder förutom de två mönstrade lite pösigare byxorna i fasta butiker i Borgholm på Öland. Kommer ej ihåg vad de hette.
Men märkena går att hitta i andra butiker:
- Toppen är från Hillevi of Sweden
-Långärmade pikén är från Crew Clothing Co.
-Tightsen är från Pieces
-De två pösigare byxorna(blåa och rosa mönstrade) är köpta vid en gatu försäljare i Borgholm.
-Ritblocket och pennorna är köpta på en marknad på Öland. Går dock att hitta i de flesta bokhandlar.

Ifall ni vill följa mig på weheartit..

..kan ni klicka -->HÄR<-- för att komma till min weheartit
Eller söka på mitt användarnamn: aabrahamssons

Dessa bilder är från min weheartit. :-)
.Passion4J | via Tumblr.♥ | via TumblrWhite Roses ♥ | gяєєη αη∂ ωнιтє | PinterestfashionWelcome to my World | via Tumblrtornqvistm | via Tumblr✿♡Still-getting-there♡✿ | via TumblrHEART IT - image #2025790 by saaabrina on Favim.comTumblrdonuts - image #2024934 by marky on Favim.comMyCosmo - BlogKilling Joke | via Tumblr❤️Untitledfashionhypeaynur - modeblog & stylediaryUntitledShopping by Karl... | via TumblrTumblr - image #2025021 by taraa on Favim.com(1) Wishes - Wishes fényképei | via FacebookDiamondsSincerely JulesMAC By Request 2013 Pictures, Swatches - Makeup and Beauty BlogTumblrStyle and Blog - Divat, stílus, életmód.TumblrDaily GlamorousDaily GlamorousDaily GlamorousVogueza | Black | Fashion | via Tumblrwhen you look me in the eyes | via Tumblradd a caption(3) Tumblrmannumari . . .: Marc Jacobs rose gold Amy...Back To Organic – Cherry Mango Yogurt SmoothieDaily GlamorousDaily GlamorousDaily Glamorous.Follow me please Lovisaa ~Classy Blog.W HIT E 白色 | via FacebookAl agua (las firmas de ropa de baño que debes conocer) | My Little PleaschhuresMarc Jacobs MIJLO | via TumblrWhen The Stars Go Blue | via TumblrWhen The Stars Go Blue | mydailyfitspiration: instagram: @iam_evelina | via TumblrTumblrUntitled(37) Tumblrclassic | via Tumblr💭💬Untitled

Sitter i skolan och funderar på mat.

Skolstart

Hejsan! I torsdags förra veckan började jag skolan. Även fast vi började med vanliga lektioner först idag har jag haft fullt upp! ..som ni kanske märkt. Jag kommer ha fullt upp i tre år frammåt nu(Whut??), men jo jag ska blogga. Det kommer upp inlägg när jag hinner. Svarar på era kommenatarer i mån om tid.

Yes! Blir ett "tråk-inlägg" på mitt deprimerande schema.. (Inte så illa kanske? Kan då hälsa att jag pendlar ca.1timme på morgonen och eftermiddagen för att ta mig till och från skolan hemmifrån..)
Tidiga morgonar och sena kvällar.. Idag hade jag inga raster och min lunch slängde jag i mig på 12min(!!), pga. köer in till matsalen.. Men förhoppningsvis vänjer man sig med all stress. Eller så går man in i väggen. :-S

Syns väldigt dåligt vad för tider det står på schemat, så för er som undrar:
Schemat på ett ungefär: Börjar nästan alla dagar 08:30 och slutar ca.17:00 alla dagar(förutom onsdagar som ni ser)

Nu ska jag sätta mig och plugga.

För alla er som kommer kommentera och fråga, så går jag linjen TIME. Googla TIME Älvkullegymnasiet så får ni svar på vad det är för något!

Robert Gustavsson

Fortsättningen på min lilla "resa" i bilder. Ni hittar tidigare inlägg längre ner på bloggen eller i kategorin utflykter.

Efter att vi varit på ön åkte vi vidare till min familjs stuga på Öland. Tog inte så många bilder där dock.
En av kvällarna var vi och lyssnade på Robert Gustavsson och även några andra som var där.
Väldigt mysig kväll! (Var dock en hel del "underbältet" skämt! :-S)
Där satt jag skönt. ;-)

Lite mer en bara lycka.

Nästan alla bildderna var suddiga, men kunde inte låta bli att lägga upp dom ändå! Så mycket glädje och energi i dessa bilder!! Blir så lycklig när jag kollar på dom. Djur är verkligen helt underbara. :-D

Ösregn.

Just nu ösregnar det utanför mitt fönster. Har gjort det nästan hela morgonen och kommer väl fortsätta såhär resten av dagen. Jag sitter innomhus och plöjer serier i vänta på att skolan ska dra igång även för mig.

Har SÅÅ mycket att blogga om (bilder), så ska försöka få upp minst ett inlägg per dag. Idag blir det nog två.
Slänger ju in lite vardags inlägg i mellan åt så att ni ska vara uppdaterade om mitt liv just nu, men vill ju samtidigt få upp alla "utflyckts inlägg" på bloggen!
Dessa kort togs under resan i sommras. Tar kort på dom varje år när vi är på ön. Tycker dom är så himla vackra!!

Vill ni se fler bilder från min sommar så är det bara att kolla kategorien utflyckter.

Girly curly

Idag har många jag känner börjat skolan igen, men inte jag! Jag börjar först på torsdag så har några "slapp dagar" kvar innan allt drar igång igen. Då blir det fullt ös med ny klass, ny skola, börjar pendla med mera..

Idag har jag tagit det ganska lugnt. Jag var ute på en promenad i skogen förut och ska lite senare iväg och träffa en kompis. Kul kul!

Snorkling

En av dagarna på ön så var "snorkla efter lerduvor" en av alla aktiviteter. ;-) Något vi gör varje år.
Brukar bli en tävling av det hela. Vem som kan hitta flest hela lerduvor, alltså dom vi missade när vi sköt innan. ;-)
Gissa vem som hitta flest?? ;-D haha i år vart det faktiskt jag!

Hoppas alla får en bra dag! Jag ska iväg och ta bussen till staden brevid nu med min kompis. Vi ska mysa runt på stan och ha det skoj, förhoppningsvis blir det en del shopping också. ;-)

Promenad runt ön

Några bilder från mina promenader jag tog runt ön.

Från en härlig sommarkväll

Här var det dags för kvällsmat. Grillat stod på menyn, jag åt sallad och majs. Gott!

Liseberg

Tar ett "avbrott" från rese inläggen med en instickare om vad jag gör nu om dagarna instället!

Igår var jag som sagt på Liseberg igen. Andra gången den här sommaren. :-D
Tog inte så många bilder dock, hade fullt upp med attraktionerna.
Vid 18 tiden hade även Carl-Einar Häckner show vid scenen på Liseberg så den var jag och kollade på.

Bjuder iaf på tre instagram bilder. Den som jag är med på är från igår och den övre till höger är från förra besöket den här sommaren. Bilden under är från förra sommaren.
I nästa inlägg får ni fortsättningen på min lilla "resa". ;-)

Vattenskidor

Efter lunchen som ni fick se i förra inlägget, satte vi på oss våtdräkter och tog fram vattenskidorna. :-D
Som ni ser på bilden så åker sista personen med endast en vattenskida!

Var så himla kul! :-D

Deppar över min trasiga dator.

Yes, det är anledningen till att jag inte bloggat..
Hade precis lagt över massor med bilder och fixat iordning olika grejer som skulle förnyas på bloggen, och så gick datorn sönder. ;-(

Väldigt träligt.. Har även varit borta på läger en vecka så då hade jag inga möjligheter att blogga.
Har i alla fall fixat en ny dator nu, så ska försöka få iordning några inlägg och svara på era kommentarer..

Känns himla träligt att datorn gick sönder för nu är även massa bilder borta. ex. 45GB mobil bilder. ;-(((

Har haft för mig en massa skoj under flera veckor och det tänkte  jag såklart dela med mig av!
Dock blev det lite förskjutet nu pga. data problemet.. men men, det här blir startinlägget till vad jag har haft för mig i sommar. ;-)
Dessa två godingar är från första dagen på min "resa", som startade vid en släktings ö. Super god lunch! :-D