Ifall ni vill följa mig på weheartit..

..kan ni klicka -->HÄR<-- för att komma till min weheartit
Eller söka på mitt användarnamn: aabrahamssons
 
Dessa bilder är från min weheartit. :-)
.Passion4J | via Tumblr.♥ | via TumblrWhite Roses ♥ | gяєєη αη∂ ωнιтє | PinterestfashionWelcome to my World | via Tumblrtornqvistm | via Tumblr✿♡Still-getting-there♡✿ | via TumblrHEART IT - image #2025790 by saaabrina on Favim.comTumblrdonuts - image #2024934 by marky on Favim.comMyCosmo - BlogKilling Joke | via Tumblr❤️Untitledfashionhypeaynur - modeblog & stylediaryUntitledShopping by Karl... | via TumblrTumblr - image #2025021 by taraa on Favim.com(1) Wishes - Wishes fényképei | via FacebookDiamondsSincerely JulesMAC By Request 2013 Pictures, Swatches - Makeup and Beauty BlogTumblrStyle and Blog - Divat, stílus, életmód.TumblrDaily GlamorousDaily GlamorousDaily GlamorousVogueza | Black | Fashion | via Tumblrwhen you look me in the eyes | via Tumblradd a caption(3) Tumblrmannumari . . .: Marc Jacobs rose gold Amy...Back To Organic – Cherry Mango Yogurt SmoothieDaily GlamorousDaily GlamorousDaily Glamorous.Follow me please Lovisaa ~Classy Blog.W HIT E 白色 | via FacebookAl agua (las firmas de ropa de baño que debes conocer) | My Little PleaschhuresMarc Jacobs MIJLO | via TumblrWhen The Stars Go Blue | via TumblrWhen The Stars Go Blue | mydailyfitspiration: instagram: @iam_evelina | via TumblrTumblrUntitled(37) Tumblrclassic | via Tumblr💭💬Untitled
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga bilder :)

2014-08-29 @ 08:16:43
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Klockan på mark Jacobs såg ju riktigt nice ut. Vad är det för modell?!

2014-08-29 @ 19:23:24
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Liborius

många fina bilder där:)

2014-08-29 @ 20:43:17
URL: http://liborius.se
Postat av: MARIAS MODE

Fiina bilder!

2014-09-05 @ 19:06:53
URL: http://mmaria.blogg.se

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: