Hemma hos farmor! ♥

Hello! 
Är nu hämma hoss farmor!
ska äta mat här sen åker jag  nog jag hem!?
Nån som vet vad som går på TV i klväll! inte jag 
Ni vet att jag i några inlägg har skrivit att jag ska rita färdigt lite bilder så nu ska ni få välja vad jag ska rita nästa gång  :
1.  Black eyed peas
eller
2. Cup cakes! ♥
eller
3.  Kristen Steward
eller
4.  Miley cyrus
eller den sista
5.  Willo Smith
Det var alla bilder skriv hjärna vilken bild ni vill att jag ska måla! :)
så kommer jag att lägga upp bilden på bloggen sen när jag är färdig med den! :)
Ni får hare så bra så bloggar jag senare! ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: