Om tävlingen i hälgen! :)

Det var superduperkul på tävlingen i hälgen! 
Gruppen tjösde på jätte bra! :)
even om vi tjörde bra så räckte det inte enda fram!
vi kom på en 67 platts av typ 83 tävlande lag så det var endå typ 30 lag under oss! :)
vi kom inte till finalen eftersom det bara är 10 LAG som kommer till final! :( konnstigt igäntligen eftersom det var så många lag som deltog. men iallafall! :)
Jag hade det roligt! :)
Ps. Ni som inte fattar vad jag pratar om så var jag på en jätte stor gymnastik tävling där 1600 gymnaster deltog! :)
Det var RM gymnastik och tävlingen var i götteborg! 
bye! ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: