Hello! ^^

Hej igen alla mina söta blogg läsare! 
Jag hade tänkt börja blogga nu igen!  It's true! 
Efter som ni nt vet vad jag har gjort denna sommarn, så hade jag tänkt gjöra ett jätte långt inlägg där jag kommer berätta vad jag gjort under hela sommarlovet!
Ni kommer att fåse massa bilder! 
Det låter väll bra!
men först moste jag fixa iårning vår bärbara dator som internet slutat att fungera på! 
.
Det kan ta ett tag men ni kommer att få blogginlägget! 
.
Men jag tänkte köra på en dagens smile! :)
.
Dagens smile ser ut såhär:
.
O.o
.
rolig va??! :)
.
Bloggar kanske mer senare! :)
sitter nämligen oh ritar jag ska ladda upp några bilder jag gjort under sommar lovet! :)
.
Puss! 

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: