Hello! :)

Hello everybuddy! :)
ne men...
iallafall nu har jag kommit hem från skolan ätit mellanmål tittat på TV det vanliga! :)
jag tänkte gjöra en TOPP-5 lista nu!
Roligt! :) Har inte gjort det på super länge! :P
1. Born This Way                     -  Lady GaGAa
2. Whip My Hair                       -  Willo Smith
3. Hey Baby                            -  Pitbull
4. Love The Way You Lie Part 2 -  Rihanna
5. Love The Way You Lie           -  Rihanna och Eminem
Det var min TOPP-5 lista kanske inte det jag gillar bäst men en lista på bra låtar! :)
Ni får ha det så bra så hoppas jag att jag hinner med att gjöra en TOPP-5 lista snart igen! :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: