Hej allihopa! :)

Hej  nu holler jag på att sätta på mig fotbollskläderna eftersom det är klasskampen! 
.
Jag hoppas att ni har det bra! :)
min kompis Mathilda har tjatat om att hon skulle få vara med i bloggen så jag ska lägga upp en bild på dig Mathilda! :)
Men hinner tyvär inte lägga upp någon bild nu innan klasskampen kanske efter!
vet ej
Idag hoppas jag att vi vinner!
Förra gången vi mötte dom så vann vi med 4-1 Jippi! :)
Så jag hoppas och tror att vi vinner idag med!
Ni får hare så bra! :)
Puzz! 

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: