mätt o belåten! :P

Nu har vi ätit det blev ja... fåse
ne det var så mycke fin mat så jag kommer inte ihåg! :)
Jag hoppas att ni också har ätit något gott till kvällsmat annars har ni nog godis att äta! hahaa!
idag när vi kom hit gick jag och mina kusiner upp till afären och handlade lite jag och min lillebror fick en 20:a var.
Kan ni gissa vad jag köpte för det!? :)
Jo fyra munkar med sån där god kräm innuti! :)
Kan tyvär inte lägga upp någon bild eftersom jag inte har rätt dator, oh ja vill inte spara mina bilder på en annan dator! :)
På hem vägen så han jag äta upp två st munkar och så tappade jag min mobil i backen 2 gånger! :)
Hahha klumpiga jag! :)
.
Det var det! :P
.
Puzz! :D

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: