Glad 13 åring! :)

Hej! :D
Eftersom jag fyller 13 år idag så tänkte jag slå till med massor av bilder! :D
Bra va!? ;)
.
För non dag sän
HAHA kommer MASSA ego-pix ;)
Jag skulle ta kort på mitt hår! :)
Tyckte det var fint och naturligt! :P
:)
:)
Okaj Slut på ego-pixen nu då! :P
.
Nu kommer några bilder på när min lille bror blåste upp massa bubblor i vårat handfat för nån dag sedan! :)
.
Man ser glaset och det gula sugröret! ;)
Fina bubblor! :D
Lite längre ifrån! :)
Han ska ta upp glaset nu! :)
Kommer bubblorna att stanna kvar eller kommer dom att kasa av??
Dom stanna kvar! :P
.
Nu kommer lite bilder jag tog nyss när jag och mamma var påväg mot stan
Det var allt! :)
.
Jag hoppas att ni får en fortsat bra dag! :)
Det ska iallafall jag ha! :P 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-21 @ 16:13:18
Postat av: Hilda

Grattis på födelsedagen:)

2011-10-21 @ 16:14:09

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: