I'm back Yeah

Nu är jag hemma igen har presis tryckt i mig en kebab tallrik och sitter nu här o bloggar :D
Jag hoppas att ni haft en bra fredag, lördag och söndag :D
Det har iallafall jag haft :)
För er som har missat varför jag var borta så har jag varit i Göteborg med gymnastiken på Rm 3.
Super kul var det även om jag inte var med och tävlade ( Jag var bara reserv) :)
Har inte hunnit ladda upp bilderna jag tog med min dåliga mobil en (bara 3.2 megapixlar, men fick duga) eftersom jag presis kom hem :)


Men här är några bilder jag hittade i min dator som jag tagit med min systemkamera någon annan gg :)
(Inte världens finaste bilder men dom får duga :P)
BYE ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: