16 December - Gif

Hej kära läsare ^^
Vart en sen uppdatering ida' eftersom jag började dagenn med badminton tävling och sen när jag kom hem städade jag mitt rum (lite, eftersom det är så sjukt stökigt blev jag inte klar O_O) och efter det var det en "gympa träff" elr vad man nu ska kalla det :)
 
Så nu tänkte jag bjuda på lite fula GIF bilder som jag gjorde lite snabt ;)

 
För er som undrar vart jag har skapat GIF bilderna så är det på gifyo.com :)
Går även att skapa gif bilder på gifninja.com och där behöver man inte skapa ett acount :D
 
Går att skapa Gif bilder i Photoshop (BLIR BRA KVALITE DÄR!!!), men photoshop kostar ju pengar :(
Vet inte iaf man kan skapa gif bilder i Gimp?? har inte testat :)
 
BYE ♥

Kommentarer
Postat av: JohannaStyrman - Life

Tävlar/tränar du badminton? :D

2012-12-16 @ 22:04:11
URL: http://oojohannaoo.blogg.se
Postat av: felicia lavesson

ååh vad jag älskar din blogg sötis!
skriv till mig på kik så kan vi snacka lite om bloggar osv, kanske kan fixa bloggbyten o lite så? puuuuss <3

felicialavesson @kik

2012-12-17 @ 13:20:17
URL: http://felicialavesson.devote.se
Postat av: Anonym

blev 218 :D

2012-12-17 @ 16:52:06
URL: http://ajji.blogg.se

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: