Bilder :)

Hello
här kommer några bilder :
Jag börjar at visa en mun med #steg för steg" :)
Jag börjar med att rita ut formen :)
Sän ritar jag dit "mitten sträcket" och skuggar på utsiderna inne i munnen
sen skuggar jag ut det med en näsduk.
Sen skuggar jag lite till ooch fixar lite detaljer så är set färdigt! :D
.
Sen fortsatte jag på munnen så att det växte fram ett huvud :)
Så vart den vvad tycks ?? :)
Ett öga jag ritade :)
En bild jag hittade :P
En rolig gubbe som jag hitta på nyss ;)
Nams: Fluffi :P haha
.
Aja det var bilderna jag hade nu :)
Byee ♥ // Åsa ♥

Kommentarer
Postat av: MATILDA

bra du är på att rita :)

2012-02-10 @ 22:31:49
URL: http://matildays.blogg.se/

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: