Hej Hej! :D

hej alla underbara ♥ o ni andra också :P
.
Tänkte visa en bild som jag typ "skoj skissat" lite på men sen kommit på att jag kanske skulle villja fortsätta med! :D haha
.
Såhär såg bilden ut innan jag började :S
Här är bilden bara skissad..
Här har jag ritat fram håret, ögonbrynet o näsan! :)
Här har jag fixat till munnen, lite ditaljer med ögat o lite annat smått :)
KLART! :D
.
Hoppas du vart nöjd Lovisa :)
.
Bye ♥
ps. ska fixa till mina naglar nu så det kanske kommer upp nån bild imorn om jag hinner! :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: