Lollo fixar :)

Hello blir till "fixad" av Lovisa (Scary) hon grejar lite med mitt hår.
Det började med att hon sa att hon skulle göra en fiskbensfläta men det slutede med att hon bara flyttade på min hårnål! haha :P
.
Igår han jag inte med bloggen eftersom jag var med min underbara vänner :D
Kommer upp lite bilder senare idag elr imorn fårse om jag hinner idag :)
.
Jag idag:
.
kommer mer bilder senare :P
.
update: såhär såg det ut på slutet när hon var färdig :)

Ni ser ju på bilden ovan den här vilken skillnad det blev haha :P
.
Bye :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: