Ny Blogg :)

Hello! ♥
Har skapat en ny blogg som jag suttit o fixat med under dagen det är därför jag inte bloggat här! :S
.
Det är inte så att jag tänkter ersätta den här bloggen med den nya jag skapat :)
nej nej :)
.
Denn nya bloggen är en design-blogg som är till för folk som vill ha hjälp med att redigera sin egna bloggar elr bara fixa till nått litet! :)
.
har ju presis börjat fixa till den bloggen så den är ju inte så til fixad just nu :P
.
Så här ser den ut..
Länk till sidan http://bloggdesignerfix.blogg.se/
.
Hoppas att ni kan gilla den och få lite hjälp :)
.
Byeeeeee ♥
.
Ps. blev hemma idag igen men imorn blir det nog skolan :)

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: