♥ snow white ♥

Hej här kommer några bilder på mina ny naglar som jag pratade oom igår att jag skulle fixa :)
.
Hoppas att ni blev nöjda för varje bild tod 5 min att ladda upp :S
Vet inte vrf det tog så lång tid men men :)
.
Jag håller på att packe eftersom vi åker om en timma :D
Ska bli så kul att åka till Göteborg :)
.
Vet dock inte hur mkt jag kommer att blogga i häljen kommer ju vara fullt upptagen med att springa runt och jag mina små kusiner :P
.
H☻pe L♥ve Peace :)
.
Ha en trrevlig helg och ät riktigt mkt godis ;P (dräggel)
// Åsa ♥

Kommentarer
Postat av: ava miranda

snygga! :>

2012-03-09 @ 16:31:02
URL: http://avamiranda.blogg.se/

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: