Fortsättning...

hej hopp idag han jag nt med att blogga i skolan eftersom vi tjejer i klassen tog massa bilder med  Fannys systemcamera :) ... vrf??
Jo för vi vill göra vårat klassrum lite mer typ "hemtrevligt" lite mer till vårt elr vad man nu ska kalla det! :)
jag ska också fortsätta med bilderna! :D ..
a picture.. thousand words..










Det var det..
nu ska jag gå och hämta mig lite glass! Var så länge sen jag åt det :D
Ska bli gött :)  Jummi ^^
kanske inte är det vanligaste man äter på "vinter"
elr vad man nu ska kalla detta vi har utanför våra fönster....? Juste vi har ju inget utanför våra fönster förutom små vatten pölar :(
Blir alldrig någon FÖRBASKAD SNÖ :C
///^-^//////
//( I I )/^//
//( o o ) J//      <------------------------------------------------
////U U/////
Ngn som kan se vad det är för nåt som jag har försökt göra här åvan?? :)
.
Har nt så mkt mer att bäretta elr visa, kommer mer imorn.
Bye ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: