Halloysan! :P

nu sitter jag hemma och har inget att göra... TRÅKIGT :S
Bilder på jag nu..
Ful ja e! haha XD
.
Lärarinnan ställer frågor till barnen:
- Vad är det som har fyra ben, är brunt och lever i skogen?
- Älgen, svarar Elsa.
- Rätt tänkt, svarar lärarinnan, men det kunde också vara ett rådjur.
- Vad är grönt och hoppar i gräset?
- Gräshoppa, svarar Ulla.
- Rätt tänkt, men det kunde vara en groda också. Då ställer Gösta en fråga till lärarinnan.
- Vad är det som är stort och hårt när fröken stoppar det i munnen men litet och mjukt när det tas ut?
Lärarinnan ger Gösta en örfil,
men han fortsätter leende.
- Rätt tänkt fröken, men det kunde också ha varit ett tuggummi..
.
Alla barnen låg döda i skogen förutom Emma, för hon provade sin nya ak-45:a...
.
Ett norge skämt här nedan..
Ole till Terje
- Vad gör du nuförtiden?
- Jag städar på armens bomblager. Jag dammar bomber
- Oj, men tänk om de exploderar
- Det spelar väl inte mig någon roll, det är ju inte mina bomber..
.
.
Bye har inget mer att siga ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: