Hej Hopp Övertrötta Jag! :P

han inte med att visa några bilder på mitt hår i skolan idag, oops :S
så jag tänkte ta ett litet bild race :P
så nu kommer dom! :)
Bilder från året/ åren som gott! :)
(Så ni vet har det varit en lång skoldag idag så är orkar nt va seriös längre ;) )
Jag hitta vist nått!  :P
Jag var på Maxi idag och hitta en fin EyeLiner från L'OREAL PARIS! :D
Find a new place till att sätta sträckkoden..
....? in action ..? :()
Poserar! :P
Can see you yaa! ;)
En liten närmare titt på mitt röda hår! :)
Tråkig matte bok :(  men det är väll alla ...
detta är ett öga jag målade på matte pappret :)
ni kan se det på bilden över denna! :)
Haha läser min egna blogg :P
do you like my blogg??
Wonder What?? ett spel jag spelar :D
.
Nu kommer det en annan bild som jag gorde för nån vecka sen! XD
Coolingen ja e va? :)
.
Och nu kommer det några bilder från 2011 och ennu ennu längre tillbaka ...
Den här bilden är från något år när jag testade min skolavslutnings klänning! :)
Ps. klänningen kmr från en affär på öland! :)
OJJ en väldigt Väldigt liten bild såg jag nu men men den är tagen från mitt gammla klassrum! :)
Min lilla fraze som jag åkte och hälsade på när han var liten! snyfft ;(
han hittades på öland av några i byn bredvid våran stuga på öland!
han var super söt o göllig men tyvär blev han påkörd i sommras I think?? ;C
sååå synd jag var värkligen KÄR i honnom han var SÅÅ SÖT jag har alddrig träffat nått så SÖTT djur, Buhhu :(
en till liten bild ifrån i sommras! :)
Tog den bilden i sommras med min BFF Ewe! ♥ :)
Lika så med den här bilden tog den också i sommrass fast Evelina var nt med då.
När jag flög till grand canaria! :)
Sista bilden blir denna lite mysko bild men cool ;)
.
Det var några bilder, hinner inte visa mer nu men kanske kommer ett till inlägg med mer bilder! :)
Bye ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: