Tar det en gång till! :)

jag tar det en en gång om min andra blogg! :)
den är ingen blogg som jag sattsar på.
Jag bloggade på den i början men tkr att blogg.se är mkt bättre en devote.se
så bestämde mig för att bara blogga på blogg.se.
Men min andra blogg heter iallafall:
http://fashionblogg.devote.se/
Vet inte om jag kommer ändra min åsikt och börja blogga igen på den bloggen men nu har jag ingen lust.
.
Nu har jag ju fått igång det där med att ladda upp youtube klipp så hade också tänkt börja lägga upp när jag målar olika bilder! :) (bara för skoojs skull)
men det blir nog när jag har köpt mig en system camera! :I
inte så lång tid kvar faktist! :D
EOS 1100D
.
aja det var det bye ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: