Vart en kort skid-dag idag...

Hellö, det vart en kort dag idag eftersom det var så blåsigt :(
frånbörjan så skulle jag till Hundfjället men sen så ongrade jag mig och åkte till Lindvallen idag igen :)
(har inga bilder inlaggda från idag på datorn från idag just nu så här kommer några andra skid bilder från tidigare dagar :) )'
.
hittade en backe med väldigt fint namn :P
hinner inte lägga upp mer bilder nu eftersom jag moste fortsätta med den nya designen som snart ( I Hope ) är färdig :)
.
Byyee ^^

Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Fina bilder!

2012-03-04 @ 16:31:46
URL: http://twinstars.blogg.se/

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: