Sista skoldagen och paketbyte.

Hejsan, idag gjorde jag min sista skoldag och kan nu officiellt säga attt jag har tagit lov! :-D
 
Började dagen med julshow/julavslutning, sedan paketbyte med klassen och därefter slutade jag. Så jag tog mig till stan och firade med frozen yoghurt som tidig julklapp till mig själv.
När jag sen kom hem spenderade jag resten av eftermiddagen med att slå in julklappar.. (tar hur lång tid som helst kan jag nu informera!) och vid ca. 16:30 kom min bästis. Vi snackade och reflekterade över livet(deep) och vid halv 7 (ich) kom mina även mina småkusiner. Som standard blev det Taco och resten av kvällen har jag och kompiz spenderat i köket, Done some "healthy"(med vissa undantag) och experimenterat en hel del :-P Så nu står jag och väntar på att sedan kunna smaka på resultaten. (Lägger upp allt om bakningen på bloggen någon annan gång)..
 
Tillbaka till tidigare idag, packetbytet, just wanted to show you guys, so artistic.. lol
 

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Haha åh vad fint paket :D

2014-12-20 @ 12:55:26
URL: http://jlandgrens.blogg.se

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: