Svar på tal ang. noll uppdatering + Min helg

Hejsan! Som ni själva har märkt så har uppdateringen legat på noll nu ett bra tag. Men den här gången har det inte bara varit mycket i skolan och tidsbristen som legat bakom ickeuppdatering. Nej!
Jag spenderade nämligen två veckor resande under veckorna efter jul :-D
Vart jag har varit och hur det har vart kommer ni  få följa nu under en längre tid då jag kommer göra inlägg uppdelat på flera delar där jag visar bilder och berättar.
 
Jag hoppas att jag åtminstånde kommer kunna publicera ett inlägg i veckan. Det är min målsättning(Önska mig lycka till) hehe
 

------------------------------------------------
Anyway, tänkte dra igenom vad som hänt i helgen innan jag börjar titta ut bilder för dom kommande rese inläggen.
 
Fredag:
Slutade skolan vid 5 och när jag väl hade kommit hem(pendelar juue 1h) och ätit kvällsmat var klockan cirkus 20:00. Så vid 20:30 var jag redo att välkomna bestis festis för myskväll och massor av skönt "snacka ikapp" prat.
Jag kan nog säga att fruktsallad har blivit något utav en standard för oss hehe
 
Lördag:
Bästis festis sov över och efter vi hade ätit frukost tog jag och övningskörde hem henne.
 
Efteråt pluggade jag lite matte och fixade naglarna.
 
Och sen hade det blivigt dags för lunch alá Åsa:
 
Efter det tog jag mig ut i snövädret och tränade längdskidor med mamma.
Senare på kvällen kom en annan kompis över till mig, vi snackade ikapp och drömde om varma platser och helvilda sommarnätter! ;-P
 
Inga bilder från kvällen tyvärr. Weelll
 
(Uppdaterar texten under dagen) Ha en bra söndag så länge :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: frida christina

Men åh så fantastiskt och lycka till med ditt bloggande!

2015-02-01 @ 16:22:36
URL: http://fridachristinas.devote.se
Postat av: Bestis Festis

Absolut att fruktsallad är standard, supergott ju ;D Naglarna var jättefina!! :)

Svar: haha ja! ;D Tack vännen :D
Åsa Abrahamsson

2015-02-06 @ 18:32:21
Postat av: frida christina

Ser så himla gott ut!

2015-02-09 @ 10:19:20
URL: http://fridachristinas.devote.se
Postat av: Caroline

Allt såg himla gott ut! Älskar fruktsallad! ^^

Sv; tack :D

2015-02-19 @ 15:49:49
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: