GOTT NYTT ÅR! :)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPPA! :D
Snart så är det inte lång tid kvar innan klockan slår 12 :) !!
otur att jaag inte kan lägga upp bilder på mig så ni får se hur jag ser ut :( :)
jag har nämligen färgat håret rött! :S :) :)
Hur tror ni att det ser ut ?? =O
haha nejmen jag blev super nöjd :)
.
Idag har jag på mig ett linne med oliga "spetts slinger" :)
ett par leopaard tights och ballerina strumper.
Jag har en "Love" ring som sitter i 2 fingrar :)
sen har jag sånahär "Click- lösnaglar" :P
och en blomma-hårspänne! :)
.
En beskrivning på hur jag ser ut :)
men men nu börjar snart den första måltiden att bäras in alltså förrätten! :)
.
Så jag hoppaas att ni haft ett bra 2011 :)
Och vi kan ju hoppas på att det blir ett ennu bättre nästa år :)
.
Bye ♥
Vi Taggar För Ett Underbart 2012 ! ♥

Kommentarer
Postat av: hilda

Kan du inte lägga upp en bild på ditt fina hår!?!? :)

2012-01-04 @ 14:34:22

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: