Förlåt ;(

Förlåt för att jag inte bloggat på en VECKA! Oh SHIT!
Så länge! :O
Nu måste jag skärpa mig!
Ska berätta vad jag gorde förra veckan. =)
¨
Som sakt i fredas så paddlade jag med några från Uppsala, Solentuna o jag tror det var Ensköping! :)
Vi hade hade det asbra! 
¨
Jag bloggade innte på söndan eftersom jag var så trött! ;)
¨
Har lite bilder jag tog jag kanske lägger upp dom senare orkar inte nu! :) HEHE
¨
JA vad ska jag skriva nu!? :S
¨
Nästa vecka på fredan så har min skola här i krillehöla skolavslutning ska bli så gött! :)
¨
Vet inte vad jag ska skriva om  mer så PUZZ! 
¨
Ni vet att ni är mina favoriter! ♥

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: