Godmorgon godmorgon allihopa! ♥

Ikväll kommer vi att få gäster så jag vet inte om jag kommer att hinna blogga! :(
¨
Jag ska snart sätta mig o rita eller så går jag ut och hoppar studsmatta! :P
¨
Men nu hade jag tänkt att ladda upp några bilder på bloggen från när jag var ute o paddla! :)
Jag har tyvär inga bilder på när vi paddlar för jag ville inte tappa mobilen i vattnet eller typ skvätta ner den! hihi men jag har bilder på det första tället vi såv på och sän när vi har stannat lite andra gånger! ♥
¨
här ser man två tällt och en strålande sol fast det var sent på kvällen!
¨
Det här är en äldplatts bredvid våra tält som vi inte använde.
Det här tältet sov jag i första natten! :)
Oj, jag råkade visst få med mitt finger i bilden men dät gör inget! :P
Det här är iallafall fyra tällt av 6st.
Min familja hade två tält det orange tältet och det blåa tältet ner ser
längst bort! :)
Dät här var en gång upp till tälten syns kanske inte så tydligt :/
¨
Just nu holler jag på att fixar till dom andra bilderna eftersom det är med personer på bilderna som jag inte vet om dom vill vara med på måste så moste jag... vad ska man siga... typp göra dom suddiga!
Men jag kommer att lägga ut fler bilder kanske det blir efter lunch!? :S
Vet inte...

Kommentarer

Innan du komenterar:

Allmänt:
Jag gör gärna bloglovin byten.
Ibland länkbyten.

Bilder:
Jag redigerar mina bilder i Gimp 2 och Picmonkey.
Inga bilder får kopiaras utan mitt tillstånd!

Skriv precis vad du vill till den gräns du har samvete till.

Här kommenterar du:

Namn här:
Lika lat som jag?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: